מחזור א

מחזור א

הקיץ בפתח והשנה מגיעה לסיומה. עבור כולנו, הקטנים והגדולים, הייתה זו שנה מלאת תהפוכות, חששות וציפייה מתמשכת לשגרה בטוחה ומוכרת.
קייטנת "המצאות ומציאות" מחברת באופן חווייתי בין מציאות העבר להמצאות העתיד, ומספקת לילדים ולצוותים את הבמה לעוף על כנפי הדמיון והיצירתיות, ולהפוך את הימים הארוכים שבקייטנה למקום של הפגה, העשרה, חוויה ועניין.


לאורך הקייטנה נפתח אצל הילדים את "שרירי" החקר והסקרנות, נצא איתם למסע בעולמן המופלא של המצאות ישראליות ששינו את חיינו, ובעזרת דמותו של "מר מציאס" נגלה כיצד אפשר ליצור מכל "מציאה" קטנה- המצאה חדשה!


תכנית קייטנת "המצאות ומציאות" היא פרי יצירתו של צוות רב-מקצועי בעל מומחיות בתחום הגיל הרך ובכתיבת תכניות חינוכיות לצוותי צהרונים:
תודה ראשונה לאחת והיחידה ורוניקה פנחסי, על חדוות היצירה, על מעיין הרעיונות האינסופי, ועל הצלחתה בכל פעם מחדש לתרגם את ניסיונה בעולם הצהרונים לתוכן מופלא ומרתק.
תודה למנחות הרשת היקרות על הנגשת התכניות לצוותים בכל הארץ.



תודה לצוות ניהול ההדרכה והפדגוגיה של רשת "צהרים טובים"= ענת פליישמן מאור ושולי נחל, על הקשב לקולות השטח ועל תרגום הצרכים לפתרונות עבור צוותי הניהול וההדרכה בצהרונים, לאורך כל השנה ובפרט בשנה מורכבת זו.



מאחלים לכם ימי קייטנה מלאי משמעות, העשרה וחוויה ולאחריהם חופשת קיץ מהנה ובטוחה.

לתוכנית פעילות מחזור א לחצו כאן